lördag 27 oktober 2012

-

En rulle film från min trotjänare Chinon cm-4 från kanske en månad sedan. Tyvärr så blir det alltid lite försenat när man fotar analogt, det tar ju sin tid. Vill ni se bilder på direkten så heter jag an0rakcity på instagram. Jag borde dessutom ha tipsat om detta för länge sedan, min fina pojkvän är med på P3live. Ni kan lyssna här. Han spelar med sitt band Westkust.

Här har vi iallafall varit på Liseberg en söndag i duggregn och det var så himla roligt och bra. Nästan alla mina favoritpersoner var med och åkte karuseller och åt sockervadd. Vasaalléen var fin precis innan löven blev gula och jag var solbränd efter Kefalonia. Sedan var det förfest i Westkust replokal och Leo var här och hälsade på och strippade (bland annat) på Kontiki.

33 kommentarer:

  1. så fint och allt! ångrar att jag inte var på liseberg i år. Och vad långt hår du har fått :) jättefint!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Samma här, eller att jag gått dit fler gånger då. Det är så himla fint där.

      Tack igen och ja det är apalångt nu. Jag har inte klippt mig på typ fyra månader men när jag väl orkar göra det så blir det kort igen.

      Radera
  2. Åh, jag vet inte varför men jag tänker på This is England när jag ser dessa bilder. Mycket fint iaf!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tar jag som en stor komplimang! Tack så jättemycket.

      Radera
  3. ahh nu ser jag. du heter väl an0rakcity? anorakcity är nån annan ...

    SvaraRadera
  4. HAHA noll skillnad på siffran 0 och bokstaven o med detta typsnitt. sorry för spammandet, men nu var det löst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh jag har märkt det, blir se less men det finns inga andra vettiga typsnitt att välja på.

      Radera
  5. Is all these film? It looks lovely. The people and the colours are just great!

    SvaraRadera
  6. Hur gammal är du? Och går du på gymnasiet? Du borde ha en frågestund snart!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fyller tjugo år i december. Jag tog studenten 2011 och började läsa på universitet på direkten. Just nu läser jag konst och bildvetenskap. Kanske blir en frågestund i framtiden om det finns intresse för det :)

      Radera
  7. Du och dina vänner är så himla tjusiga.

    SvaraRadera
  8. har skrivit en liten rad om dig här: http://vickys.se/?p=8320. puss och trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev så himla glad över detta. Så fina ord. Puss!

      Radera
  9. Det beror på! Jag ska egentligen fota för festivalrykten haha, men vad ska ni hitta på? Vart ska ni? Asså fan i helvete vill vara med!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi ska nog äta frodig mat hemma hos er och sedan förfesta på lilla skrockurangen! Vet inte riktigt vad som händer sen, det får vi se. Följ med! <3

      Radera
  10. Love these pictures! Looks like you and your friends have loads of fun. :)

    SvaraRadera
  11. ja, det ska nog gå att lösa.
    silvertejp + klister fixar det mesta!

    och tusen tack du!

    SvaraRadera
  12. dessa bilder ser ut som tagna ur en film! Himla fina

    SvaraRadera
  13. Vad himla fina bilder! Väldigt speciella och gammeldagsa, love it!
    KRAM

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Jag blir så himla glad.
      Kram

      Radera
  14. Åh pojeken på bild fem & sex är fantastiskt lite extra fin. Speciellt hans öron.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja han är allt en liten gullegris. Med fenomenala öron.

      Radera