onsdag 4 juli 2012

Hultsfredsfestivalen

(Ett litet p.s till er som lägger ut mina bilder på tumblr, det är väldigt smickrande men glöm inte att referera till min blogg. Jag har sett flera av mina bilder cirkulera runt utan att någon har brytt sig om att lägga till en länk. Det måste ni själva förstå att det inte är okej. A small p.s for those of you who put out my pictures on tumblr, it's very flattering but do not forget to refer to my blog. I have seen several of my pictures circulating around without anyone has bothered to add a link. That it is not okay.)

24 kommentarer:

  1. Åh så fint!! Vill så väldigt gärna tillbaka

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag vill inte tillbaka till misären men ändå. Det var himla roligt.

      Radera
  2. Saknar hultsfred. Det har gått en månad snart nu. sjukt. fina bilder du fick också!

    har en liten utmaning till dig att svara på elva frågor om du skulle vilja göra den vore det fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det känns som att det var förra veckan ju. Självklart ska jag svara på frågorna :*

      Radera
  3. Åh, tack! vill också på festival!

    SvaraRadera
  4. Ser ut att ha varit dödskul, men det kryper i mig varje gång jag ser ett tält. Usch. Vore skönt att kunna bo i tält men det är något som bara säger stopp!

    SvaraRadera
  5. Har du färgat håret? Fint iallafall!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har jag. Var så less efter fem (!!!) år med svart hår. Tack!

      Radera
  6. Jag såg att en av dina bilder har över 38000reblogs nu, helt sjukt!!!

    SvaraRadera
  7. Drottningen av engångskameror!

    SvaraRadera
  8. ÅHHHH så härligt!!!

    SvaraRadera
  9. Sv: Haha, ja Yogis chokladté är galet gott och man blir lite glad ändå av de där "kloka" citaten. Du har himla fin frisyr btw.

    SvaraRadera
  10. åh vad fina bilder. synd att vi inte träffades alla på hultsfred!!! jättetrist!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så himla synd. Jag trodde ju att du skulle vara kvar alla dagar så att det inte var någon brådska. Satt ju och åt pizza istället tror jag.

      Radera
  11. Jaha, bodde ni vid vattnet! Synd att jag inte stötte på dig, jag bodde på ängen och lämnade endast ängen när det var något på festivalområdet. Roliga bilder!

    SvaraRadera
  12. tack tack tack!
    Jag vill också på festival... NU!

    SvaraRadera
  13. Åh min Anorak city-debut, vilken ära! Kul att alla bilder är sååå spexiga utom den på mej eftersom jag ser sååå präktig ut. Fastän det var min kaosdag. Nåväl. Hej hej. Du vet att jag tycker du är bäst. Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äsch jag ställde ju bara upp dig och krävde att få ta en bild + att den är väldigt fin. Puss och detsamma!

      Radera
  14. åh den festivalen alltså. kul bilder! mina engångskamerafoton blir alltid för mörka, om du använt engångskamera här är du ett true pro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är engångskamera! Och tack <3

      Radera
  15. Fint <3

    Blir så sur att folk snor dina bilder. Självklart är det ju för att dem är så fina men verkligen inte okej. Hoppas du mår bra söttjejen! PUSS!

    SvaraRadera
  16. blir alldeles pirrig i kroppen av dessa bilder! hoh

    SvaraRadera